V současném jízdním řádu se všechny vlaky křižují v Malšicích,
a proto nádraží v Sudoměřicích slouží jen jako zastávka. Alespoň sporadický
nádražní provoz dokazuje vůz Faccs občas přistavovaný ke skladu u slepé koleje.
V roce 2004, během oprav mostu v Bechyni, sloužily Sudoměřice jako
koncová stanice dráhy. Více na stránce Most
2004.
Osobní vlak z Bechyně do Tábora se blíží k stanici Sudoměřice. 11.9.1999
Vjezd vlaku do zastávky Sudoměřice. 11.10.1998
Vjezd vlaku do zastávky Sudoměřice. 11.9.1999. Pan vlakvedoucí
přehodí výhybku tak, aby křižující bobina jela po přímé koleji.
Křižování dvou historických vozidel: M400.001 a 100.001
(ex E422.001)
v Sudoměřicích u Bechyně.
Odjezd historické soupravy 21.8.2004 směr Bechyně. K
vidění jedna z mála lichoběžníkových tabulek. V oblouku
je povolená rychlost 10 km/h.
3 ostré protisměrné oblouky a prudké klesání směrem
k Bechyni (Bežerovicům).
Foto S.K.21.8.2004
12.7.2003: E400.001 na přejezdu silnice směr B.Smoleč
(Tábor).
Rybník schovaný mezi poli mezi Sudoměřicemi a Bežerovicemi. Původně
se souprava měla zrcadlit ve vodní hladině. Želbohu... Letnění rybníku a
slavnostní jízda se sešli. 22.8.1998
21.8.1999 - 113.002 tamtéž
Je neuvěřitelné, koho každého lze potkat na kolejích...