|
Nejčastější fotografie z Bechyně, ať již s vlakem anebo bez něj...23.8.2003 |
|
|
Elektrický motorový vůz M 400.001.
Vyrobil Křižík pro místní dráhu Tábor - Bechyně.
Čtyři takové vozy zabezpečovaly veškerou dopravu včetně nákladní, až do roku
1956, kdy byly nahrazeny novými elektrickými lokomotivami E422.0 (100 podle nového
značení).
Ve voze je 30 míst 3. třídy, 10 ve 2. třídě a zavazadlový oddíl. Na obou čelech
vozu je řidičské stanoviště. Během rekonstrukce v roce 1932 byly vybaveny motory
55kW. léto 1995 |
|
Křižíkův elektrický motorový vůz M400.001 na bechyňském mostě přes řeku
Lužnici. léto 1995 |
|
Mimořádný vlak s původním elektrickým motorovým vozem M400.001 zatažen do depa
v Bechyni, kde přečká příjezd pravidelného osobního vlaku z Tábora, následný
posun a odjezd. 22.8.1998 |
|
Setkání generací: E400.001 a 113.002 - bývalá E426.002. 22.8.1998 |
|
Osobní vlak připraven k odjezdu do Tábora. 22.8.1998 |
|
Bobina 100.001 (ex.E422.0) v čele vlaku Tábor - Bechyně vjíždí na
bechyňský most. 11.9.1999. |
|
Historický vlak do Tábora přejíždí známý bechyňský most.
22.8.1998 |
|
Mlhavé dopoledne 15.8.1999. Historická souprava míří do Bechyně. |
|
Bobina 100.001 (ex.E422.0) v čele vlaku Tábor - Bechyně na bechyňském
mostě. 11.9.1999. |
|
9.5.1999 - odjezd 113.003. Souprava BDs + B, t.j. bez patrového vagónu |
|
25.6.1999, 21.50 - Nákladní vlak s dřívím připraven na odjezd do
Tábora.
Foceno bez blesku digitálním fotoaparátem Olympus 1000L pouze za světel nádražních
luceren a následně použit efekt solarizace v Corel PhotoPaint 8. |
|
15.8.1999 Ráno před osmou... Dnes jede historická souprava! Letos se
nasazuje ve dny historických jízd bobina 100.001. Za chvíli se odjíždí do Tábora. |
|
15.8.1999 11.33 - bobina přijíždí z Tábora. |
|
15.8.1999 - posun. Setkání dnes již historických vozidel. |
|
15.8.1999 - nejenom historická vozidla, ale i historické kostýmy a
pamětníci patří k akci. |