Železniční stanice Tábor. Zde elektrická dráha Tábor - Bechyně
začíná.
S.K. 28.8.2004
100.001 ex E422.001 s bufetovým vozem v depu Tábor 21.8.1998
100.001 ex E422.001 v depu Tábor 21.8.1998
Depo Tábor. Zde bechyňka přespává. 21.8.1998
Původní Křižíkova remíza je nyní bez využití.
Foto S.K. 29.1.2000.
Záměr využít
ji jako lakovnu zatrhl hygienik.
S.K. 28.8.2004
Stroje z bechyňky se přetahují
jako koťata na druhou stranu nádraží do depa.
S.K. 28.8.2004
Jenomže tam je 25kV/50Hz,
takže, pokud chcete cokoliv přezkoušet, tak zase přes celé nádraží
zpět....
S.K. 28.8.2004
Ráno 22.8.1998. M400.001 s bufetovým vozem připraven k odjezdu.
30.8.2003: 100.001 na posunu s osobní soupravou pravidelného
vlaku.
Tábor, 27.2.2005
Tábor, 27.2.2005
Sjezd od táborského nádraží k mostu přes Lužnici
Foto S.K. 27.2.2005
7.11.1998 - od VŘSR uplynulo 81 let. To u nás jsou podzimy překrásné.
15.8.1999 ráno vyjíždí historická souprava z Tábora.
... a stejné místo - stoupání od táborského mostu směrem ke
stanici Horky pár dní po sněhové kalamitě - 29.1.2000.
... a stejné místo - skoro - 21.6.2003, o 100. výročí tam
najednou bylo neuvěřitelně narváno!
Tak tímhle Křižík vyhrál: V rovinaté krajině rychlost snížená na 40 a
klesání 35 promile v délce cca půl kilometru. Pro srovnání: nejvěrší stoupání
na štrbské rampě ve Vysokých Tatrách je 25 promile... Elektrická trakce si v
minulosti i nyní poradí s tímto stoupáním vcelku bez problémů - jen trochu
zpomalit, abyste se nevyřítili na most přes Lužnici jak cukráři.7.11.1998