|
1. V zájmu modernizace místních tratí se rozhodli železničáři ulehčit
cestujícím nástup a výstup tím že vybudovali vyvýšené nástupiště. Výsledkem
je několik betonových panelů zapuštěných do štěrku a hrdě se vypínajících nad
okolní terén (asi o 20 cm). Protože jsou nově postavené, neroste mezi nimi zatím
žádná tráva ani kvítí.2. Tato kolej byla kdysi oficiálně užívána
jako skládková. Dokladem o tom je nakládací rampa, dobře rozpoznatelná, protože je
hranatá. Jinak se svoji faunou a flórou od okolních skalek ničím neliší. Druhá
slepá kolej je o poznání novější, ale vzhledem k tomu, že si přilehlý podnik
vybudoval širokou silniční odbočku, čeká ji podobný osud. Obě koleje jsou však
starostlivě elektrifikované.
3. Nádražní budova je veřejnosti nepřístupná a cestující si musí
udělat čekárnu venku. Přístupné jsou pouze toalety, avšak nejsou příliš
používané. A to přesto, že jsou celé postaveny z biologicky rozložitelných
materálů (prkna), šetří vodu (suché) a naše lesy (bez papíru, a to v obou
kabinkách).
Jinak se zde křižují vlaky z Tábora a Bechyně, což zaregistrují všichni
cestující, neboť skoro pravidelně musí čekat na opožděný protijedoucí vlak.
Na fotografii: Výjezd slavnostního vlaku ze stanice Malšice při
příležitosti 95 let Bechyňky, 22. 8. 1998. |