Fotku původního traktoru (prasátka) nemám, ale adélou (ř.703) mohu
sloužit...
Jistou zvláštností byla německá lokomotiva V60, která však
pracovala pouze kratší dobu. Více příspěvek
M.Boháče.
Foto S.K. 29.1.2000
Na vlečku keramičky se strkalo lecos, vozy zavřené i otevřené. V
době pořízení fotografie se manipulační jízdy konaly pozdě večer
(a qalita obrazu tomu odpovídá).
Foto S.K. 6.8.2000
Nejvíce se ovšem na vlečce vyskytovaly nádržkové vozy na přepravu
sypkých substrátů (Raj). Několik vozů si pořídila i Jihočeská
keramika a opatřila ji svým logem a barevným řešením.
Foto S.K. 19.5.2002
Pohled na vlečku s vozy Raj ve standardním barevném řešení.
Foto S.K. 10.8.2002
Toto jsou snad poslední fotografie s manipulací na vlečce keramičky
Foto S.K.9.5.2003
Ke stému výročí bechyňky došlo k ukončení přeprav do/z keramičky
železnicí. Více v příspěvku JIKA.
Foto S.K.9.5.2003
Od té doby se vlečka nepoužívá a pustne. 14.8.2004 jsem se rozhodl
zdokumentovat její stav, než zmizí úplně.
Na obrázku začátek vlečky a odpojovač trakčního napájení.
Tyto koleje bývaly doopravdy zřídka takto prázdné.
Po cca 100 m se obě koleje vlečky opět spojují...
... a končí i trolejové vedení. Dále jezdily pouze diesely z keramičky.
Pohled na zarůstající trať ve směru od keramičky. Vlečka táhlým
obloukem obkružuje sídliště a zahrádkářskou kolonii.
A jsme na konci, u plotu keramičky. Pro zájemce o fotografie zevnitř
keramičky uvádím znovu odkaz na příspěvek
M.Boháče JIKA.
Tráva mezi kolejemi uvnitř keramičky je vzorně posečená, snad se
vlečka dočká někdy zase využití...
Porovnání bechyňského kolejiště v roce 1931 a 20.8.2004: navíc je
kolej vlevo (výtažná kolej vlečky) a pouze minimálně nutné úpravy
trolejí... Vedení z roku 1931 je ještě trojvodičové...