Keramička

Tábor Táborský most Horky Slapy Libějice Malšice Čenkov Třebelice Všechlapy Bechyňská Smoleč Sudoměřice Bežerovice Bechyně-zastávka Bechyně
Vlečky: Dolina (letiště) Keramička Staré nádraží
 
 
BCH00012905.jpg (49520 bytes) Fotku původního traktoru (prasátka) nemám, ale adélou (ř.703) mohu sloužit...
Jistou zvláštností byla německá lokomotiva V60, která však pracovala pouze kratší dobu. Více příspěvek M.Boháče.

Foto S.K. 29.1.2000

PIC00003.jpg (36365 bytes) Na vlečku keramičky se strkalo lecos, vozy zavřené i otevřené. V době pořízení fotografie se manipulační jízdy konaly pozdě večer (a qalita obrazu tomu odpovídá).

Foto S.K. 6.8.2000

PIC00016.jpg (43862 bytes) Nejvíce se ovšem na vlečce vyskytovaly nádržkové vozy na přepravu sypkých substrátů (Raj). Několik vozů si pořídila i Jihočeská keramika a opatřila ji svým logem a barevným řešením.

Foto S.K. 19.5.2002

bch020810_16.jpg (53136 bytes) Pohled na vlečku s vozy Raj ve standardním barevném řešení.

Foto S.K. 10.8.2002

030509bch3.jpg (55240 bytes) Toto jsou snad poslední fotografie s manipulací na vlečce keramičky

Foto S.K.9.5.2003

030509bch5.jpg (24162 bytes) Ke stému výročí bechyňky došlo k ukončení přeprav do/z keramičky železnicí. Více v příspěvku JIKA.

Foto S.K.9.5.2003

DSCF0521.JPG (35540 bytes) Od té doby se vlečka nepoužívá a pustne. 14.8.2004 jsem se rozhodl zdokumentovat její stav, než zmizí úplně. 
Na obrázku začátek vlečky a odpojovač trakčního napájení.
DSCF0518.JPG (43606 bytes) Tyto koleje bývaly doopravdy zřídka takto prázdné.
DSCF0517.JPG (36890 bytes) Po cca 100 m se obě koleje vlečky opět spojují...
DSCF0516.JPG (67250 bytes) ... a končí i trolejové vedení. Dále jezdily pouze diesely z keramičky.
DSCF0512.JPG (50484 bytes) Pohled na zarůstající trať ve směru od keramičky. Vlečka táhlým obloukem obkružuje sídliště a zahrádkářskou kolonii.
DSCF0514.JPG (46229 bytes) A jsme na konci, u plotu keramičky. Pro zájemce o fotografie zevnitř keramičky uvádím znovu odkaz na příspěvek M.Boháče JIKA.
DSCF0515.JPG (32867 bytes) Tráva mezi kolejemi uvnitř keramičky je vzorně posečená, snad se vlečka dočká někdy zase využití...
BCH040820x38.jpg (40265 bytes) Porovnání bechyňského kolejiště v roce 1931 a 20.8.2004: navíc je kolej vlevo (výtažná kolej vlečky) a pouze minimálně nutné úpravy trolejí... Vedení z roku 1931 je ještě trojvodičové...