Za Bechyní, v místech, kde byla na konci 20.-tých let původní trať
odkloněna na známý bechyňský most a nové nádraží, byla zřízena Zastávka u
Bechyně.Z původního nádraží je nákladové a bylo nově připojeno směrem od
Bechyně.
6.VII.2004 S.K.
Staré nádraží v Bechyni. Je to poslední místo na této dráze, kde
zbyla původní trolej z let třicátých. Nosné lano troleje je zavěšeno n a d horním
ramenem výložníku.
7.VII.2004 S.K.
Konec staré trati. Na podezdívce stávala malá remíza
a také koncový stožár byl trochu jiný....
6.VII.2004 S.K.
Budova nádraží se využívá jako rodinný domek, kolejiště a
přilehlá plocha jako nákladiště dřeva. Noční nákladní vlaky mají až 10
vagónů.
Staré nádraží v Bechyni ještě s dřevěnými bránami nesoucími
dvojici trolejových vodičů. Na voze jsou obloukové sběrače již nahrazeny
pantografy.
Zřetelně viditelné těleso náspu bez kolejí. Po tomto náspu vedla železnice
přímo do původního bechyňského
nádraží. Odtud pěšky nebo bryčkou přes Zářečí a strmou cestou od Lužnice
pod zámkem až nahoru - do Bechyně.
4.března 2004
Chátrající propustek v původním a opuštěném náspu u Zastávky u
Bechyně.
4.března 2004
Nákladní vlaky zajíždějí na nákladové nádraží v noci. Na
obrázku z 21.8.1999 je lokomotiva 113.002 pod stožárem s odpojovačem napětí, vlak je
na železničním přejezdu silnice Tábor - Bechyně.
21.8.1999, 20:00 - další z nočních snímků. Světlo pochází od
stožárové svítilny a obrázek je značně zesvětlen v Corelu. No ale chtělo by to
asi stativ a zastavit lokomotivu!