V ranních dobách provozu byl na trati největší stavbou trati táborský most
přes Lužnici. Samozřejmě, byl také hojně fotografován. Je zajímavé, jak holé
byly tenkrát břehy řeky.
Provoz na trati začal 22.6.1903.
Jak vypadal táborský most 22.8.1998 uvádí link zde.
Stavba mostu přes Lužnici v Táboře
Klasická souprava T426.0 + 2xBai, 80-tá léta
Foto M.Šelcl
Po odjezdu z táborského nádraží překonává M400.001 poprvé Lužnici. 22.8.1998
Standardní souprava Bechyňky v některou sobotu 1998.
Foto T.Hartman
V roce 1999 ve dny, kdy jezdila historická M400, jezdila i vzorně opravená 100.001
(ex E422.001). Zde se navrací před desátou do Tábora. 15.8.1999
15.8.1999 o cca 20 minut později. Historická souprava "juchá" do Bechyně.
Souprava Raj bechyňské keramčky 22.července 2001
Foto M.Boháč
10.8.2002 Snímek s "velkou vodou". To se jesště neví,
že bude hůř....
21.6.2003 oslavy 100 let Bechyňky - po mostě jezdí kde co.