|
Takto tedy vypadal dojezd Mn vlaku 8.května 2003 do Bechyně kolem 20:48.
S.K. 8.5.2003
|
|
Manipuláky tahaly často 2 lokomotivy na přípřeži, aby
zvládly zátěž buď z nebo do Bechyně.
S.K. 8.5.2003
|
|
Dojezd
S.K. 8.5.2003
|
|
a manipulace v Bechyni.
S.K. 8.5.2003
|
|
28.6.2003 pomáhal žehliččce "čmeláček"
(kocour).
S.K. 28.6.2003 |
|
To zase bylo dost zátěže na vlečce Dolina.
S.K. 28.6.2003 |
|
18.8.2000 bylo důvodem nasazení kocoura slabší napájení
kolem Slapů.
S.K. 18.8.2000 21:39 |
|
Bechyňské manipuláky nebyly vždy taženy přípřeží:
...poměrně delší vlak 9.5.2003. 2 obrázky z následného posunu
jsou na stránce Keramička.
S.K. 9.5.2003 |
|
6.srpna 2000 se konal poměrně divoký posun...
S.K. 6.8.2000 |
|
6.srpna 2000 se konal poměrně divoký posun...
S.K. 6.8.2000 |
|
Zajímavé však byly smíšené vlaky. Na obrázku
častá souprava z let sedmdesátých a osmdesátých ve stanici Slapy.
Archiv:Kolibík |
|
Pamětníků smíšených vlaků, nebo čistě nákladních
vlaků tažených Křižíkovými motorovými vozu je už doopravdy málo.
(někdy kolem 1970)
Archiv:Kolibík |
|
Nákladní vlak tažený křižíkovým elektrickým motorovým
vozem těsně po dokončení bechyňského mostu (cca 1927). Za pozornost
stojí třívodičová napájecí soustava. |
|
5.8.2005 - manipulační vlak přiváží zátěž ze starého nádraží |
|
... a poté, co lokomotiva objede soupravu, je vlak připraven
k odjezdu do Tábora S.K. 5.8.2005 |