při plném zatížení vlaku v maximálním stoupání neklesne pod 15 km, sloupne v rovině na 30 km. Při trvalé maximální tažné síle dovolují brzditi s rychlostí téměř 25 km, při čemž napjetí vyvozené dostoupí meze, na níž motory pracují při jízdě.

Ústrojí zapínací vykazuje 3 stupnice jízdy s motory za sebou spojenými, 3 stupnice jízdy s motory vedle sebe spojenými, 2 stupnice jízdy pro uvedené zvýšení rychlosti a 6 stupňů brzdy indukční. Pohyb hlavních válců zapínacích, z nichž každý jest určen pro jednu větev třívodiče, děje se současně; oba válce jsou opatřeny cívkou shasínací. Bleskovody, rovněž tykadlové, umístěny jsou na střechách vozu. Topení vozů uspořádáno ventilací rheostatú do vozů; osvětlení vozu děje se ovšem žárovkami. Vozy samy uspořádány jsou stejně jako vozy státních drah a mají obě třídy, druhou a třetí, jakož i prostor pro zavazadla a pojmou 10 osob ve II. třídě a 30 osob ve třídě III.

Ve voze umístěn je přenosný telefon, jímž možno z kteréhokoli místa na trati mluviti s kteroukoli stanicí neb s elektrárnou.

14